Як підібрати меблі на замовлення для офісу

Офісні меблі мають на меті не тільки забезпечити місця для роботи працівників, але й зробити приміщення комфортним та затишним. Тому при виборі меблів для офісу на замовлення слід брати до уваги важливі деталі.

Визначення потреб

Насамперед при виборі меблів для офісу на замовлення в Києві потрібно проаналізувати потреби робочого колективу. Описати коло виконуваних завдань, скільки співробітників використовуватиме меблі, чи запрошуватимуться партнери та контрагенти.

Аналіз робочого простору

Проаналізуйте, як використовуватиметься робочий простір офісу:

  • Робочі зони. Зараз популярні офіси у «відкритому» стилі, які передбачають відсутність окремих кабінетів. Кожному співробітнику потрібно організувати комфортний робочий простір, де він може розмістити свої речі і не заважатиме іншим.
  • Стандартні корпусні меблі на замовлення для офісу передбачають стіл, стілець, тумбу або шафу/стелаж.
  • Місця для зберігання. Загальні папери, обладнання, періодику слід зберігати в окремих, легко доступних всім працівникам шафах і тумбах.
  • Кухня або куточок для їди. Зручно, якщо співробітникам доступний кухонний куточок з шафами, стільцями, спільним столом та побутовою технікою.

Облік розміру та функціональності

Великі та маленькі офіси вимагають різних підходів до оснащення меблями. Невеликі приміщення не варто захаращувати великими предметами інтер’єру. Замовити меблі Київ. Оптимальні меблі для невеликого офісу – пенали з функціональним наповненням (полички, висувні ящики) замість великих громіздких шаф.

Стиль

Стиль меблів для офісу може впливати на настрій та, відповідно, продуктивність співробітників. Для створення продуктивного та гармонійного простору потрібно правильно вибрати дизайн меблів.

Ергономіка та комфорт

При підборі меблів слід враховувати:

  • Безпека. Зменшити ймовірність травм допоможуть предмети інтер’єру, які не мають гострих необроблених кутів. Матеріали виготовлення меблів повинні бути безпечними (не виділяти формальдегід) та гігієнічними (легко чиститися від пилу та слідів від пальців).
  • Ергономічність. Усі необхідні для роботи предмети повинні розташовуватись у зручному місці. Ящики, полиці обов’язково мають бути на робочому столі. Ергономіка офісних меблів враховує потреби людини у комфорті, збільшує продуктивність праці, зменшує стрес.

Колір та матеріал

Вибір кольору меблів для офісу залежить від багатьох факторів. Декілька загальних рекомендацій допоможуть вибрати відповідний відтінок:

  1. Солідність. Для бізнесів, де важливе перше враження, варто вибирати класичні нейтральні кольори – сірий, коричневий, білий. Чорні меблі для офісу асоціюються з професіоналізмом та надійністю.
  2. Бренд та корпоративний стиль. Якщо у компанії є корпоративні кольори, можна підібрати корпусні та м’які меблі для офісу в такому відтінку.
  3. Психологія кольорів. Кольори впливають на настрій та продуктивність співробітників. Синій та зелений сприяють розслабленню та концентрації, а червоний стимулює активність. Пластикові меблі для офісу в Україні випускаються в будь-яких, навіть найяскравіших відтінках.
  4. Висвітлення. Темні кольори роблять приміщення похмурішим, тому при недостатньому природному світлі краще вибирати предмети інтер’єру світлих відтінків – вільха, горіх, вибілений дуб. Підійдуть меблі для офісу білого кольору.

Бюджет та вартість

Вибираючи меблі на замовлення для офісу, потрібно враховувати ціну. Перед покупкою сплануйте свій бюджет. Нерідко є можливість замовити корпусні меблі для офісу за зниженою ціною, скориставшись знижкою. На сайті компанії «Абетка меблів» завжди є хороші пропозиції щодо вигідної вартості. Ви можете оптимізувати витрати на облаштування робочого простору, обравши меблі для офісу в Києві за ціною, яка значно нижча за середню по ринку.

5/5 - (11 votes)